در دنیای پیچیده امروز , موفقیت یک کسب و کار بدون برنامه واستراتژی مناسب و همچنین دانش و تجربه قابل دستیابی نمیباشد . چه بسیار صاحبین کسب و کار که با تکیه بر دانش کارکنان و مدیران خود در حل مشکلات سازمان و شرکت مانده اند و خیلی از مشکلات را با روش سعی وخطا رفع نموده اند.

در این بین هستند شزکتها و سازمانهایی که جهت رفع مشکلات خود سعی نموده اند از مشاوران متخصص در هر زمینه ای استفاده نمایند.

گروه مشاورین صنعتی آریانا با تکیه بر دانش کارشناسان خود که در زمینه های مختلف که نیاز صنایع باشد , ارائه مشاوره مینماید .

برخی از موارد ارئه مشاوره به شرح ذیل میباشد:

گروه مشاوره صنعتی آریانا سعی نموده است در زمینه مشاوره مدیریت و منابع انسانی جهت افزایش بهره وری و راندمان کاری , پرسنل سازمانها و شرکتها بیشترین بازدهی را برای آنها به ارمغان بیاورد . در زمینه های افزایش بهره وری , افزایش راندمان تولید , افزایش راندمان ماشین آلات , کاهش ضایعات , ساماندهی واحد برنامه ریزی و انبار , رفع مغایرت انبار و ….

درهمین راستا در گروه مشاورین صنعتی آریانا , علاوه بر کارشناسان و مدیران با سابقه در زمینه تولید و مدیریت , کارشناسان حوزه های فروش و بازرگانی و بازاریابی , کارشناسان طراحی و گرافیک , کارشناسان سایت و شبکه های اجتماعی نیز مشغول فعالیت هستند.

موارد مهم ارائه مشاوره

سیستم سازی و اصلاح ساختار سازمانیمشاوره افزایش راندمان کاریمشاوره بازاریابی و فروشمشاوره QC _ QA
مشاوره راه اندازی کارخانه و کارگاه تولیدیمشاوره منابع انسانی و افزایش بهره وریرفع موانع و مشکلات برنامه ریزی تولیدسیستم سازی انبار و رفع مغایرت

صنعتگران محترم میتوانید مشکلات خود را با ما در میان بگذارید و از تجربه کارشناسان ما استفاده نمایید . ما برای شما همراهی مطمئن هستیم و برای حل مشکلات شما در کنار شما هستیم .

با ” کارشناس ارشد گروه مشاوره صنعتی آریانا ” جناب امید رئیسی تماس بگیرید .

09122432408

moshaverehsanati.ir