سیستم فروش خود را به چه نحوی اداره میکنید ؟

سیستم فروش شما دارای یک فرآیند تعریف شده و سیستماتیک است یا همه امور بدست یکنفر بعنوان مدیر فروش سپرده شده و فقط نتیجه را از او میگیرید ؟

استراتژی فروش شما بر چه مبنایی است ؟

چه مناطق و استانهایی , برای فروش هدفگذاری شده اند ؟

چه افراد و سازمانهایی قرار است محصول ما را خریداری کنند ؟ و …

تمام موارد ذکر شده بعلاوه کلی برنامه های دیگر استراتژی فروش شما را تشکیل میدهد ,

در خیلی از شرکتها و سازمانها , نگاه خیلی سطحی و گذرا به مقوله استراتژی فروش دارند .

در حالی که شما اگر استراتژی فروش مناسبی نداشته باشید , توان مقابله با تحولات بازار را ندارید و با نوسانات بازار دچار بحران های متععد میشوید ,

چه بسا در این بحران ها شرکتها و سازمانهایی بودند که بدلیل عدم موفقیت در فروش و بازاریابی محصولا خود به ورشکستگی رسیده اند.

درصورتیکه اگر برای سازمان فروش خود استراتژی مناسبی طراحی کرده باشید و واحد فروش شما از سیستم سازی مناسبی برخوردار باشد میتوانید در فروش محصولات خود موفقیت های فراوانی را شاهد باشید و موفقیت در فروش به بقای شرکت و سازمان شما و همچنین گسترش آن کمک میکند.

سیستم سازی در سازمان

خدمات ما در گروه مشاوره صنعتی آریانا جهت فروش و بازاریابی محصولات شما

_ سیستم سازی فروش

_ طراحی استراتژی فروش

_ طراحی مارکت پلن مناسب با اهداف و توانایی های شما . و ….

سیستم سازی در قسمت فروش سازمان، به معنای بهینه‌سازی و بهبود فرآیندهای فروش و افزایش کارایی و عملکرد فروش است .

این سیستم هم میتواند بصورت ساماندهی و ساختارسازی فرآیندها باشد که هر شخصی در چارچوب وظایف کارها را انجام دهد و یا اینکه علاوه بر این موارد شامل استفاده از فناوری‌های اطلاعاتی و نرم‌افزارهای مدیریت فروش است که به کارمندان و مدیران در انجام وظایف خود کمک می‌کند.

با استفاده از سیستم سازی در قسمت فروش سازمان، امکاناتی مانند ثبت سفارشات مشتریان، پیگیری وضعیت سفارشات، مدیریت انبار و موجودی کالاها، تحلیل و گزارش‌دهی دقیق درباره عملکرد فروش و مشتریان، بررسی رضایت مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش بهبود یافته است.

با سیستم سازی بصورت نرم افزاری در قسمت فروش سازمان، امکان اتصال به سایر بخش‌های سازمان نیز فراهم می‌شود، به طوری که اطلاعات فروش به صورت خودکار و بدون نیاز به ورود دستی از سایر سیستم‌ها و بخش‌ها دریافت و به روزرسانی می‌شود. این اتصالات باعث سهولت در ارتباطات داخلی سازمان و هماهنگی بین بخش‌ها می‌شود.

به طور کلی، سیستم سازی در قسمت فروش سازمان، علاوه بر ایجاد ساختار مناسب باعث بهبود کارایی و کاربردی بودن فرآیندهای فروش شده و افزایش فروش را تضمین می‌کند و باعث افزایش سودآوری و رضایت مشتریان می‌شود.

ما در کنار شما هستیم تا سازمان شما دارای بهره وری بالا پرسنل , افزایش راندمان تولید و همچنین در ضایعات کاهش محسوس داشته باشید و البته برای این منظور هر یک از این موارد , استراتژی خاص خود را خواهد داشت .

با کارشناسان ما تماس بگیرید moshaverehsanati.ir


09122432408


واتساپ
Wa.me/989300899160
کانال تلگرام
 https://t.me/moshaverehsanati
اینستاگرام :
https://www.instagram.com/moshaverehsanati/
سایت :
https://moshaverehsanati.ir