برخی مدیران به غلط گمان میکنند اگر کارکنانشان همانند رباط مشغول کار شوند و سرشان در کار خود باشد موفق عمل میکنند و کارایی بالایی دارند .

در صورتیکه این کاملا” اشتباه است , چراکه بدون علاقه و هیجان افراد دچار فرسودگی و دلزدگی میشوند و افراد در این روش با ذهن باز و خلاق کار نمیکنند .

در چنین روشی انتظار کاهش ضایعات و افزایش بهره وری را نباید داشت .

برای داشتن یک محیط کاری پویا و خلاق و پیشرو باید علاوه بر اطلاعات آماری به عوامل احساسی و ذهنی توجه بیشتری نمود و کارکنان را با روشهای گوناگون ترغیب کنیم که در حرفه خود پیشرفت داشته باشند و نسبت به کاری که انجام میدهند , مسئولیت پذیر باشند .

البته موارد ذکر شده به راحتی به دست نمی آید و باید سبک مدیریتی که اعمال میشود حساب شده انتخاب شود .

کارکنان نسبت مدیریت توجه خاص دارند و رفتار و سبک مدیریتی دقیقا” بازخورد متناسب با خود را خواهد داشت .

وقتی کارکنان در مسئولیت کار سهیم باشند و به این درک رسیده باشند که تولید آنها سود و ضررش به خود آنها باز میگردد , زمان پیشرفت سازمان فرا رسیده است .

پس با نوع رفتار خود با کارکنان میتوانیم باعث کاهش ضایعات , افزایش بهره وری , افزایش راندمان تولید , پیاده سازی فرهنگ سازمانی و … در جهت تعالی کارگاه , کارخانه , شرکت و یا سازمان خود باشیم .

در این راستا گروه مشاورین صنعتی آریانا با تکیه بر دانش آکادمیک و تجربه عملی کارشناسان خود آماده ارائه مشاوره در حوزه های مختلف تولید و پرسنلی میباشد .

کارشناسان گروه مشاورین صنعتی آریانا منتظر تماس شما هستند .

اکبر رئیسی
کارشناس ارشد مدیریت صنعتی

با ما تماس بگیرید ( از مشاوره رایگان جلسه اول استفاده نمایید )

گروه مشاورین صنعتی آریانا

09300899160
 ( جهت تماس واتساپ)

کانال تلگرام : https://t.me/gmsariyana

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/moshaverehsanati


سایت : https://moshaverehsanati.ir

صفحه اصلی

پیام بگذارید