یکی از چالشهای اصلی مدیران همواره این است که با امکانات موجود بهره وری بالاتری داشته باشند .

بنابراین علاوه بر حفظ وضعیت موجود و بررسی جوانب با تعیین سیاست های کاری مانند برون سپاری یا استفاده از فناوری جدیدتر برای تولید بیشتر برنامه ریزی میشود .

البته در دنیای رقابت شدید که وجود دارد باید روشهای متفاوتی جهت استفاده از منابع در دست گرفت که بتوان ضایعات را کاهش داد و افزایش بهره وری را شاهد باشیم , همچنینی شاهد راندمان کاری بالا در کارکنان باشیم .

مدیران موفق همیشه به دنبال راهکاری جدید جهت وضعیت موجود هستند , و هیچ موقع به وضع موجود قانع نیستند و همیشه به دنبال راهکار جدید و راحت تری برای انجام کارها میباشند ( سهولت و پیشرفت در کار ).

البته یکی از مهمترین عومل رشد یک کار , بازخوردی است که از مشتریان ( مصرف کننده ) به آن مجموعه برمیگردد .

ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده و شنیدن نظرات مشتریان بعنوان بزرگترین کمک به رشد تولید میباشد که در این میان نقش واحد برنامه ریزی در تولید خیلی مهم است .

استفاده از ظرفیت پیشنهادات داخلی کارکنان

کارکنان هر سازمانی یکی از بهترین کسانی هستند که میتوانند پیشنهادات کاربردی جهت پیشبرد امور کار و تولید ارائه دهند , البته باید مکانیسم آن را طوری برنامه ریزی کرذد که دارای اثر مثبت باشد .

در صورت درست اجرا نشدن هر کار اصولی , میتواند آن کار مخرب هم باشد .

استفاده از آموزش جهت کارکنان

کارکنان هر سازمانی معمولا” حدود 40 % قابل پیشرفت هستند , که یک مدیر موفق می تواند از این ظرفیت استفاده نموده و جهت پیشرفت امور جاری کارخانه یا سازمان برای این افراد آموزشهای لازم ( عملی , تئوری ) را فراهم نموده و نسبت به رشد این افراد و همچنین سازمان خود اقدام نماید .

مدیران موفق صنعت باعث موفقیت مجموعه خود میشوند .

گروه مشاورین صنعتی آریانا با بهره گیری از تجربه 30 سال کار عملیاتی در کارخانجات به پشتوانه تحصیلات آکادمیک , میتواند شما صنعتگر محترم را در جهت حل مشکلات یاری نماید . gmsariyana.com _ moshaverehsanati.ir

گروه مشاورین صنعتی آریانا

09300899160
  ( جهت تماس واتساپ )

با کارشناسان ما تماس بگیرید .

کانال تلگرام : https://t.me/moshaverehsanati

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/moshaverehsanati


سایت : https://moshaverehsanati.ir

2 دیدگاه برای “ویژگی مدیران موفق چیست؟”

    1. باسلام
      خیلی لطف دارید . ممنون

پیام بگذارید